< meta name="description" content="خربزه طالبی کاهش وزن میوه های تابستانی باخوردن طالبی وخربزه وزنتان را کاهش دهید" />

 باخوردن طالبی وخربزه وزنتان راکاهش دهید

طالبی وخربزه یکی ازمیوه های تابستانی وبسیارخنک کننده است . انواع واقسام خربزه به دلیل طعم شیرینش دربسیاری ازدسرها استفاده می شود . 95 درصد این میوه ها ازآب تشکیل شده است .

خربزه ضدسرطان است وخطر ابتلا به سرطان ریه راتاحد زیادی کاهش می دهد .مصرف منظم این میوه ، بدن راازتشکیل بافت های سرطانی دور می کند .خربزه جلوی انعقاد سلول های خونی رامی گیرد وازخطرحملات قلبی ومغزی می کاهد .

درواقع باروان کردن جریان خون ، خطربیماری های قلبی راتاحدزیادی ازبین می برد.ویژگی ادرارآوربودن خربزه دردرمان بیماری های کلیوی وتمیز نگه داشتن کلیه موثراست .اگرمشکلات گوارشی دارید این میوه تابستانی به کمک تان می آید .

خربزه حرکات روده راآسان وروان می کند .حجم آب بسیاربالای آن برای سیستم گوارش عالی است وروده راازموادزاید پاک می کند .موادمعدنی موجود درآن میزان اسیدی بودن بدن را کم کرده وهضم غذا رابرای معده راحت تر می نماید .خربزه ها حاوی ویتامین bهستند . درواقع این ویتامین مسئول تامین انرژی بدن است .

همچنین ویتامین bعمل پردازش شکر وکربوهیدرات ها راانجام می دهد .این میوه ها حاوی کمی سدیم وکالری هستند وچربی وکلسترول ندارند . محتویات آب آن شمارامدتی طولانی تر سیرنگه می دارد وهمچنین قند موجود درآن اشتیاق شمارابه خوردن شکر وشیرینی کم می کند .

یکی ازحیرت آورترین فایده های خربزه این است که بدلیل داشتن کلاژن می تواند ساختارسلولی بدن وبه ویزه پوست تان راحفظ کند . همچنین درمان جراحت های پوستی راسرعت می بخشد .

تمام انواع خربزه ها می توانند رنگ پوست راروشن کرده وبه دلیل وجود ویتامین های  B،CوA روندپیری راکند کنند .بااستفاده ازورقه های نازک خربزه می توانید ماسک های عالی برای پوست وشاداب نگهداشتن آن تهیه کنید .

این ویتامین ها درداشتن موهای سالم ورشدعادی آن بسیارحیاتی است .ازطرفی کمبود ویتامین Bموجب ریختن موها می شود وخربزه ها حاوی این ویتامین بوده وجلوی ریزش مو رامی گیرد .این میوه های آبدار ، انواع واقسام موادمغذی ، ازجمله ویتامین ها ، موادمعدنی وآنتی اکسیدان ها رادرخود دارند.

 


موضوعات مرتبط: خواص میوه ها ، میوه هاوآبمیوه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 23 مرداد 1395برچسب:خربزه , طالبی ,کاهش وزن ,میوه های تابستانی , , | 9:2 | نویسنده : Haghjoo |

10 کاربرد جالب پوست موز

اگر دوست دارید گوشت هنگام پختن نرم و خوشمزه شود تکه ای پوست موز در قابلمه بریزید. تعجب نکنید! این یکی از کاربردهای پوست موز است  

موز یکی از میوه های بسیار خوشمزه و مغذی است که طبیعت به ما ارزانی داشت. این میوه شیرین و سیر کننده است که طرفداران زیادی دارد. همه ما هنگام خوردن موز پوست آن را مانند اکثر میوه ها دور می اندازیم اما جالب است بدانید که این قسمت دور ریختنی حاوی ریز مغذی های ارزشمندی است 
 
انواع ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها در پوست موز وجود دارد که می تواند برای سلامتی و زیبایی مفید باشد و کاربردهای مختلفی برای نظافت و امور منزل نیز دارد

درمان نیش حشرات 
 
حشرات در اماکن مختلف به خصوص نواحی گرم زندگی می کنند. یک ترفند ساده برای کاهش التهاب و تورم جای نیش حشرات، کشیدن قسمت داخلی پوست موز روی قسمت آسیب دیده است. تا به حال هیچ تحقیق علمی این مسئله را ثابت نکرده است اما تجربه افراد مختلف این کاربرد عالی را تایید می کند.

کفش های براق 

اگر براق کننده کفش در اختیار ندارید نگران نشوید! تکه ای پوست موز را روی کفش خود بمالید و درخشندگی آن را ببینید. سپس با پارچه ای تمیز روی کفش را تمیز کنید
 
براق کننده های کفش حاوی پتاسیم است و باید دانست که پوست موز منبع بسیر غنی از این ماده معدنی محسوب می شود. 

دندان های سفید 
 
پتاسیم موجود در پوست موز می تواند لکه های زرد رنگ روی دندان ها را کاهش دهد. برای این منظور، یک موز رسیده را انتخاب کرده و با قسمت درونی پوست روی دندان ها را ماساژ دهید. سپس دندان ها را مانند همیشه بشویید. این درمان را هر روز تکرار کنید تا نتیجه بهتری به دست آید. 


از بین بردن زگیل 
 
زگیل ها بسیار مسری هستند و باید به دقت درمان شوند تا به دیگر قسمت های پوست منتقل نشوند. بخش داخلی پوست موز درمان خوبی برای کاهش بروز زگیل های پوستی است. برای این منظور، تکه ای کوچک از پوست موز را روی زگیل گذاشته و با نواری محکم ببندید. این روش را هر روز تکرار کنید تا نتیجه مطلوب را مشاهده کنید.

ترد کردن گوشت 
 
اگر گوشت هنگام پخت سفت است می توانید از پوست موز کمک بگیرید. تکه ای از پوست موز را درون قابلمه بگذارید. افرادی که این روش را امتحان کرده اند مدعی اند به این ترتیب گوشت نرم تر و خوشمزه تر می شود.

بهبود کبودی 
 
عملکرد ضد التهابی پوست موز باعث کاهش کبودی ها می شود. پوست موز را چندین بار در روز روی قسمت آسیب دیده ماساژ دهید یا با نواری مناسب آن را ببندید.

کمپوست باغچه 
 
همه ریز مغذی های موجود در پوست میوه ها مانند یک کود ارگانیک برای تغذیه گیاهان عمل می کند و آفات و بیماری ها را از بین می برد. پوست موز حاوی کلسیم، منیزیوم و مواد معدنی است که رشد گل ها را تسریع می کند.

درمان آکنه 
 
قسمت سفید درونی پوست موز ریز مغذی های مفیدی برای پوست دارد و تاثیر قابض آن به درمان آکنه کمک می کند. هر شب قبل از خواب این قسمت میوه را روی پوست بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند. سپس آب بکشید.

کاهش چین و چروک 
 
گرچه این تاثیر به سرعت دیده نمی شود اما مقدار بالای ویتامین  و آنتی اکسیدان های پوست موز به کاهش چین و چروک های مرتبط با افزایش سن کمک می کند. قسمت داخلی پوست موز را روی پوست صورت و گردن ماساژ دهید. به این ترتیب تولید کلاژن تحریک می شود و جریان خون بهبود می یابد.

براق کردن نقره جات 
 

ظروف و وسایلی را که به خاطر آلودگی ها کدر شده اند با پوست موز براق کنید. بخش داخلی پوست موز را با آب خیس کرده و روی وسایل نقره ای بکشید. سپس با یک دستمال مرطوب آن را تمیز کنید


موضوعات مرتبط: خواص میوه ها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 7 دی 1394برچسب:پوست موز , نیش حشرات , دندانهای سفید ,ترد کردن گوشت ,چین وچروک , آکنه, , | 13:13 | نویسنده : Haghjoo |

 

خواص هسته ی انگور برای بدن

حتماً شما هم افراد زیادی را می شناسید که هنگام خوردن انگور هسته ی آن را خارج می کنند. چون جویدن آن حالت ناخوشایندی برای اکثر افراد دارد. اما شاید باورتان نشود زمانی که دارید با سماجت تلاش می کنید هسته ی انگور را خارج کنید در واقع یک گنجینه را دور می اندازید. همین هسته های کوچک و سفت و اعصاب خرد کن به حفظ جوانی، سلامت، زیبایی و حتی تناسب اندام شما کمک می کنند. البته خواص هسته ی انگور به همین جا ختم نمی شود. در این مطلب شما را با گوشه ای از خواص این هسته های به ظاهر بی ارزش آشنا می کنیم. 

هسته انگور برای مقابله با آلودگی
شاید کمی عجیب به نظر برسد اما نتایج پژوهش ها نشان می دهند که هسته ی انگور نه تنها ما را در برابر آلودگی ها حفظ می کنند بلکه تأثیر منفی دخانیات را نیز تا حد زیادی کاهش می دهند. اگر در شهرهای بزرگ و در میان آلودگی هوا زندگی می کنید و یا جزو سیگاری های غیرفعال (افراد غیرسیگاری که در معرض دود سیگار قرار دارند) یا فول استرس هستید حتماً انگور میل کنید و هسته های آن ‌ها را درنیاورید.

هسته ی انگور گنجینه ی آنتی اکسیدان
هسته ی انگور سرشار از آنتی اکسیدان از جمله اسید فنول ها، توکوفرول و پروانتوسیانیدین است که برای سلامتی بدن غوغا می کنند. این آنتی اکسیدان ها بدن را در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و باعث تقویت بافت ‌ها و ارگان ها می شوند. خواص آنتی اکسیدانی، ویتامین ها ی C و E و بتاکاورتن موجود در هسته ی انگور به مدت 3 روز در بدن فعال می شوند و با عناصر مضر و آسیب رسان مقابله می کنند. 

هسته ی انگور برای تحریک و تصفیه ی خون
هسته ی انگور باعث تحریک جریان خون می شود. این کار مانع از ترومبوز (تشکیل لخته ی خون) شده و فشارخون را کنترل می کند. فلاوونوئیدها که جزو دیگر ترکیبات هسته ی انگور هستند باعث تقویت رگ‌ های خونی و تصفیه ی خون از بقایای داروها و دیگر عناصر مضر می شود. این ترکیبات همچنین برای افرادی که از مشکلات قلبی رنج می برند مفید است.

هسته ی انگور برای داشتن موهایی سالم تر
هسته ی انگور برای سلامت موها نیز مفید است چون باعث تقویت و مقابله با ریزش مو می شود. ترکیبات موجود در هسته ی انگور به تحریک جریان خون کمک کرده و خون را در مویرگ‌ ها نیز به جریان در می آورند. این مسئله نیز باعث تغذیه ی سلول‌ های پوست سر شده و از ریزش مو جلوگیری می شود.

هسته ی انگور: ضدباکتری و ضدالتهاب
هسته ی انگور به طور موثری با التهاب ها و عفونت های بدن مقابله می کند. به همین دلیل برای افرادی که دچار مشکلاتی مانند آرتریت، درماتیت، مشکلات پوست، سینوزیت، گاستریت، ورم معده و عفونت ادراری هستند مفید است. ترکیبات موجود در هسته ی انگور باعث تمیزی روده ها می شود. 

هسته ی انگور مفید برای بینایی
هسته ی انگور دوست چشم ‌ها است به خاطر اینکه حاوی میزان قابل توجهی ویتامین
E می باشد. این هسته های سرسخت برای کاهش خستگی چشم ‌ها که به دلیل چشم دوختن به صفحه ی رایانه یا تلویزیون و یا مطالعه ی زیاد بروز می کند موثر است. هسته ی انگور همچنین برای مقابله با بیماری های چشمی ناشی از دیابت مفید است.

هسته ی انگور: ضدسرطان
خواص آنتی اکسیدانی هسته ی انگور از آن یک مکمل طبیعی برای مقابله با برخی از انواع سرطان ها ساخته است. این ترکیبات باعث پیشگیری از سرطان های پوست، پروستات و سینه می شوند.
هسته ی انگور برای پوست
مصرف هسته ی انگور باعث جوانی و سلامت هر چه بیشتر پوست می شود. این هسته ها حاوی کلاژن و رسوراترول است؛ ترکیباتی که با پیری سلول‌ های پوستی و بروز چین و چروک مقابله می کند. باید بدانید که اکثر کرم ‌های موجود حاوی هسته ی انگور (به منظور کاهش آکنه و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست) هستند. ترکیبات موجود در این دانه ها ترشح کلاژن را فعال کرده و پوست را محکم، مرطوب کرده و به تقویت موها و مقابله با آکنه ها نیز کمک می کنند. 

روش مصرف هسته ی انگور
برای برخورداری از خواص هسته ی انگور لازم است که در گام اول انگور را درسته و با هسته میل کنید.
با این حال برای بهره مندی بیشتر از خواص آن راه‌ های دیگری نیز وجود دارد. عصاره یا کپسول های هسته ی انگور نیز وجود دارد. اگر می خواهید صرفاً با مصرف انگور درسته از خواص هسته ی انگور بهره ببرید حتماً میوه را به خوبی شستشو دهید. اگر به میوه های ارگانیک دسترسی دارید از آن‌ ها استفاده کنید.
همچنین می توانید هسته ی انگور را خارج کرده بشویید و خشک کنید. آن‌ ها را آسیاب کرده و یا به صورت درسته در اسموتی ها یا آب میوه های خانگی بریزید. اگر هسته ی انگور را به همراه انگور درسته مصرف می کنید حتماً آن را به خوبی بجویید تا راحت تر هضم شوند.
اگر مکمل آن را مصرف می کنید توصیه می شود روزانه 300 گرم مصرف شود. تاکنون هیچ عارضه ی جانبی خاصی برای مصرف هسته ی انگور گزارش نشده است.
توصیه می کنیم اگر داروی خاصی مصرف می کنید و یا از بیماری خاصی رنج می برید قبل از تهیه و مصرف هر نوع مکملی با پزشک مشورت کنید.
 

 


موضوعات مرتبط: خواص میوه ها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 1 مهر 1394برچسب:خواص هسته انگور ,انگور, | 7:30 | نویسنده : Haghjoo |

خواص پوست میوه ها

برخی از باقیمانده های میوه یا سبزیجات دارای ارزش غذایی بالایی هستند که باید در مورد دور ریختن آنها تجدیدنظر نمود.
 
تمامی اجزای یک میوه اعم از پوست و برگ آن بخشی از میوه هستند که دارای ترکیبات و مواد مغذی سودمندی می باشند و می توانند موجب تقویت بدن شما شوند. حتی بسیاری از این قسمت ها حاوی مواد مغذی بیشتری نسبت به خود میوه یا سبزیجات می باشند.
 
در ادامه به
۷ مورد از بخش های دورریز مواد خوراکی اشاره می شود که باید در مورد دور ریختن آنها تجدیدنظر کنید.
 


برگ های کرفس

 
برگ های کرفس مملو از ویتامین، مواد معدنی، فیبر و درشت مغذی های فراوانی هستند. هر
۱۰۰ گرم برگ کرفس ۳.۹ گرم فیبر بدن را تامین می کند، بعلاوه حاوی مقادیر مناسبی چربی اشباع نشده است. چربی اشباع نشده باعث بهبود سطح کلسترول بدن شده و ریسک بیماری قلبی را کاهش می دهد. برگ های کرفس منبع قوی منیزیم و کلسیم، و همچنین ویتامین C و E بوده و از اینرو خاصیت آنتی اکسیدانی دارند.
 


برگ های کلم بروکلی

 
کلم بروکلی ماده خوراکی بسیار خوبی است که برگ های آن هم حاوی مواد مغذی زیادی می باشد. تنها
۳۰ گرم از برگ بروکلی ۹۰ درصد از ویتامین A موردنیاز روزانه بدن را تامین می کند. همانطورکه می دانید ویتامین A برای افزایش قدرت دید، بهبود سیستم ایمنی و قدرت باروری شما مهم است. این برگ ها همچنین منبع غنی ویتامین C، کلسیم، پروتئین و آهن هستند.
 


پوست پرتقال

 
پوست پرتقال به همراه لایه سفیدرنگ زیر آن مملو از انواع ویتامین ها و مواد مغذی است. پوست خام پرتقال حاوی
۱.۵ گرم پروتئین و منبع غنی پتاسیم، کلسیم، ریبوفلاوین، ویتامین C و A می باشد. پوست پرتقال همچنین حاوی آنتی اکسیدان های فلاوونوئید بوده که می تواند به کاهش سطح کلسترول کمک کند. همچنین آنتی اکسیدان های موجود در آن همچون هیستامین عمل کرده و برای افراد مبتلا به آلرژی و در کل سلامت ریه مفید است.
 


پوست هندوانه

 
پوست هندوانه دارای مقدار بالای سیترولین می باشد، اسید آمینه ایی که باعث بهبود جریان خون و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. همچنین سیترولین موجب کاهش خستگی ماهیچه ها شده و افراد می توانند مدت طولانی تری ورزش کنند و در عوض کنترل بهتری بر وزن شان داشته باشند.
 


پوست پیاز

 
پوست پیاز منبع غنی ماده ایی موسوم به کورسیت است که به کاهش فشار خون و جلوگیری از لخته شدن خون کمک می کند. اما بهترین راه مصرف پوست پیاز استفاده از آن در عصاره ها، سوپ ها و کباب ها می باشد که قبل از سرو غذا از ان جدا شود. همچنین می توان آن را در چای هم خیساند.
 


پوست انبه

 
پوست انبه حاوی مقدار قابل توجهی آنتی اکسیدان و همچنین ترکیبات سالم نظیر «منجافرین» است که دارای خواص ضدالتهابی و ضد توموری است.
 


پوست موز

 
درحالیکه پوست موز طعم خوبی ندارد اما مملو از مواد مغذی است. پوست موز منبع غنی از پتاسیم بوده و در مقایسه با بخش میوه دارای فیبر محلول بیشتری است. فیبر محلول موجب کاهش کلسترول شده و در نتیجه به پیشگیری از بیماری قلبی-عروقی، سکته و سرطان کمک می کند. پوست موز همچنین حاوی ماه تریپتوفان بوده که باعث افزایش سطح سروتونین بدن و بهبود خلق و خو می شود.


موضوعات مرتبط: خواص میوه ها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:خواص پوست میوه ها, پوست هندوانه ,پوست موز,, | 12:52 | نویسنده : Haghjoo |

نشانه های روده تحریک پذیر

این افراد در ناحیه زیرشکم و پهلو درد دارند که با غذاخوردن و مشکلات عصبی تشدید و با دستشویی رفتن بهتر می شود. احساس نفخ و وجود اسهال و یبوست در بیماران نیز به طور شایع دیده می شود. روده تحریک پذیر، صرفا یک بیماری روده ای- عصبی است و خطری بیمار را تهدید نمی کند. ولی باعث آزار بیمار می شود.

سلامت روده مستلزم سلامت روان است

کم کردن اضطراب و استرس نیاز به تغییرهای اساسی در دیدگاه انسان ها دارد. اغلب چنین بیمارانی شخصیت های خاص و حساسی دارند. باید وسواس های شخصیتی کنار گذاشته شود. ثابت شده تغییر دیدگاه به سوی مثبت نگریستن، ورزش، فعالیت های تفریحی، رفتن به طبیعت، مشغول شدن به کارهایی که به آنها علاقه داریم، تغذیه سالم، استفاده از غذاهای طبیعی و خواب کافی، انجام ورزش های آبی و گرفتن دوش ولرم کمک زیادی به کاهش اضطراب و استرس می کند.

کافی است فردی که با اشتها در حال خوردن غذاست خبر ناگهانی و بدی بشنود یا به هر دلیلی عصبانی شود، این وضعیت به سرعت باعث می شود از اشتها افتاده و حتی دچار تهوع و استفراغ شود پس به راحتی می توان پی برد این دو سیستم چقدر به هم نزدیک اند و چقدر زود از یکدیگر تاثیر می پذیرند به همین دلیل است که وقتی بیماری با مشکل گوارشی روبروباشد حتما شرایط روحی و روانی او را جویا می شوند و وقتی هم ثابت شود فرد مضطرب یا پراسترس باشد، بخشی از درمان را به کنترل تنش عصبی اختصاص داده می شود.

روده تان عصبی است؟ فالوده سیب بخورید
سیب باعث تقویت دستگاه گوارش می شود ولی بعضی از افراد با خوردن سیب دچار نفخ می شوند، برای جلوگیری از نفخ توصیه می کنیم سیب زرد بزرگی را پوست بگیرید، رنده و با 2 قاشق غذاخوری گلاب مخلوط کنید تا خاصیت نفاخی آن از بین برود. فالوده سیب باید قبل از خواب میل شود. اثر فالوده سیب روی سیستم گوارشی یک شبه ایجاد نمی شود و بیماران باید حداقل 2 هفته به طور مداوم از آن استفاده کنند. نکته دیگری که طب سنتی به آن اعتقاد دارد، بوییدن سیب خوشبو است. ثابت شده رایحه سیب در انسان ها آرامش ایجاد می کند.

 


موضوعات مرتبط: سلامتی وتندرستی ، خواص میوه ها ، سبک زندگی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:روده ,روده تحریک پذیر ,فالوده سیب ,نفخ ,اضطراب واسترس, | 7:56 | نویسنده : Haghjoo |

آیامی دانید که : نصف فنجان انجیرکلسیم بیشتری ازنصف فنجان شیردارد ؟

آیامی دانید که : میوه های قرمزقلب شماراقوی نگه می دارد ؟

آیامیدانید که : ویتامین سی موجود درکیوی دوبرابر پرتغال است ؟

آیامی دانید که : سیب هادرآب شناورند ، چون 25درصدآن راهواتشکیل می دهد ؟

آیامی دانید که : پرتغال ها چشم های شماراسالم نگه می دارند ؟

آیامی دانید که : میوه های زرد شمارادربرابرمریض شدن محافظت می کند .

آیامی دانید که : میوه های سبز به قدرت دندان ها واستخوان های شما کمک می کند ؟

آیامی دانید که : میوه های آبی وبنفش به حافظه شماکمک می کند ؟

آیامی دانید که : هندوانه شامل 92درصد آب و6درصد قنداست ؟

آیامی دانید که : خوردن یک عددسیب روش معتبرتری برای بیدارماندن از خوردن یک فنجان قهوه است ؟

آیامی دانید که : آناناس هازودترمی رسند اگرآن هاراوارونه روی برگ هایشان قراردهید ؟


موضوعات مرتبط: خواص میوه ها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394برچسب:آیامی دانیدکه , میوه ها , خواص میوه ها (سیب ,پرتغال ,هندوانه ,آناناس ,کیوی , انجیر ), | 8:55 | نویسنده : Haghjoo |

 

میوه های تقویت کننده نیروی جنسی را بشناسید!

- یکی از میوه هایی که باعث تقویت نیروی جنسی میشود آلبالو است. خوردن روزانه آلبالو به همراه عسل برای تقویت نیروی جنسی بسیار مفید است.

- خوردن آناناس برای تقویت و تجدید قوای جنسی بسیار مفید است.

- همچنین گیاه دیگری که خاصیت تقویت کنندگی دارد آووکادو است که بهتر است در دو وعده صبح و عصر میل شود.

- انار ترش نیروی جنسی را کاهش می‌دهد.

- میوه انبه مقوی نیروی جنسی است.

- انجیر و گردو محرک شهوت است. انجیر ۱۰ عدد و گردو یک عدد هنگام صبحانه میل شود.

- برای تقویت نیروی جنسی و ازدیاد شهوت صبحانه مویز و نخود برشته میل شود.

- سرکه کم‌کننده نیروی جنسی است مخصوصاً سردمزاجان.

- ساعت ۱۰ صبح و ۵ عصر بادام بوداده با کمی عسل میل شود.

- بادام‌زمینی ۵۰ گرم و عسل یک قاشق غذاخوری و آب هویج یک لیوان بعنوان صبحانه محرک شهوت است.

- خوردن پرتقال همراه عسل باعث ازدیاد اسپرم می‌شود.- پسته روزی ۱۵ عدد با کمی عسل هنگام صبحانه به مدت ۲۱ روز میل شود.

- برای تقویت نیروی جنسی پودر تخم تمرهندی ۲۰ گرم را با ۱۰۰ گرم عسل مخلوط نموده روزی ۳ قاشق میل شود و این معجون باعث دیر ارضاشدن می‌گردد.

-  برای تقویت نیروی جنسی ۱۰ صبح و ۵ عصر تمشک میل شود

- از دانه بوداده زردآلو استفاده شود در ضمن دیرهضم می‌باشد کم خورده شود و نباید بیش از ۲۰ دانه در روز خورده شود.

- مربای شکوفه سیب تقویت‌کننده نیروی جنسی است.

- هلو تقویت‌کننده نیروی جنسی است بعد از هر غذا یک دانه خورده شود و یا ۱۰ دقیقه بعد از نزدیکی یک دانه میل شود.

- برای افزایش نیروی جنسی روزی ۱۰ دانه فندق همراه عسل جویده و میل شود.

- روزی یک قاشق روغن فندق میل شود.

- موز محرک نیروی شهوت است.

- نارگیل زیادکننده حرارت غریزی و تحریک کننده مراکز عصبی دستگاه تناسلی و زیادکننده اسپرم است با شکر خورده شود.

- نارنگی باعث افزایش نیروی جنسی می‌شود.

- برای تقویت نیروی جنسی شب ۱۰ عدد خرما را در شیر خیس نموده صبح کمی دارچین به آن اضافه کرده بعنوان صبحانه با یک لیوان شیر میل شود.


موضوعات مرتبط: خواص میوه ها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:خواص میوه ها ,تقویت نیروی جنسی, | 14:19 | نویسنده : Haghjoo |

10خاصیت انجیر

 

1- رفع یبوست

2- کاهش فشارخون

3- غنی ازآنتی اکسیدان

4- کنترل دیابت

5-جلوگیری ازسرطان

6- افزایش انرژی

7- بهبود کم خونی

8- باکلسیم بالا

9- قلب سالم

10- پاک کننده سموم 


موضوعات مرتبط: خواص میوه ها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:خاصیت های انجیر, | 13:39 | نویسنده : Haghjoo |
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.